Serwis


Jak wysłać sprzęt?


W trosce o wygodę klienta podajemy informację jak wysłać sprzęt do naprawy gwarancyjnej:

  • Wysyłka na koszt FIS-KOMP jako PRZESYŁKA STANDARD kurierem UPS - nasz nr klienta 0V10F7 który należ podać przy zamawianiu kuriera.

 

 


Status naprawy

Wypełnij poniższy formularz aby otrzymać odpowiedź dotyczącą statusu naprawy Twojego sprzętu

Zapytanie o części

Wypełnij poniższy formularz aby otrzymać odpowiedź dotyczącą statusu naprawy Twojego sprzętu

Ankieta Canon

Uprzejmie informujemy że istnieje możliwość wyrażenia swojej opinii na temat produktów oraz serwisu firmy Canon pod adresem:

www.Canon-Europe.com/surveyA

Wypełnienie ankiety zajmuje 2 minuty.
Każda osoba wypełniająca ankietę ma szanse na wygranie aparatu fotograficznego sponsorowanego przez firmę Canon
Dziękujemy za poświęcony czas.

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.plProjekt graficzny webmedium.pl