Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Autoryzowany Serwis Canon

Jak wysłać sprzęt

W trosce o wygodę klienta podajemy informację jak wysłać sprzęt do naprawy gwarancyjnej.
Wysyłka realizowana jest na koszt F.H.U. FIS-KOMP przez firmę kurierską UPS.

Zanim klikniesz czerwony przycisk przeczytaj koniecznie



W przypadku trudności z wydrukowaniem listu, kuriera można zamówić pod numerem tel. +48 22-534-00-00 podając numer klienta 0V10F7 i rodzaj przesyłki standard.

Adres wysyłki:
Autoryzowany Serwis Canon
F.H.U. FIS-KOMP
Ul. Wolska 84/86
01-141 Warszawa 


UWAGA! Przy naprawach pogwarancyjnych (nie dotyczy napraw realizowanych w ramach gwarancji oraz rękojmi) - w przypadku rezygnacji z naprawy lub braku możliwości naprawy pobieramy opłatę za wycenę techniczną. Wysokość kwoty zależna jest od rodzaju urządzenia i nakładu pracy. O jej wysokości klient zostanie uprzednio poinformowany.
Urządzenia wysyłamy w opakowaniu fabrycznym lub zastępczym - zabezpieczone przed uszkodzeniem w czasie transportu. Urządzenie wysyłamy z zainstalowanym kompletem tuszy/tonerów - nawet jeśli są puste.
 
 
Do urządzenia proszę dołączyć:
  • dowód zakupu urządzenia i /lub
  • kartę gwarancyjną EWS wypełnioną prawidłowo (model urządzenia, nr seryjny, data i pieczęć sprzedawcy),
  • opis usterki, 
  • adres zwrotny
  • adres e-mail lub nr tel. do kontaktu.

Urządzenie po naprawie zostanie wysłane do Państwa na wskazany adres na koszt FIS-KOMP, a odbierający zobowiązany jest do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń zewnętrznych (np. zerwanych taśm zabezpieczających, zagnieceń itp.) Jeśli zauważą Państwo nieprawidłowości mają Państwo prawo żądać sporządzenia protokołu reklamacji przez przedstawiciela firmy kurierskiej.

Brak odbioru i brak informacji ze strony zleceniodawcy po upływie 6 miesięcy od daty przyjęcia do naprawy powoduje przekazanie urządzenia do utylizacji zgodnie z Ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Nr rejestrowy BDO: 000241127)
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu wynikające z braku fabrycznego opakowania wraz z fabrycznymi wypełniaczami.
Gwarancja na usługę serwisową pogwarancyjną wynosi 3 miesiące od daty zakończenia naprawy pod warunkiem stosowania zalecanych przez producenta materiałów eksploatacyjnych.
W przypadku napraw pogwarancyjnych realizowanych przez Canon Niemcy opłata za wycenę naprawy wynosi 30€ + VAT

ANKIETA:

Możesz ocenić nasze usługi wypełniając ankietę. Pozwoli nam to w przyszłości dostosować nasze działania do potrzeb Klientów (w tym Twoich). 

www.canon-europe.com/surveyA

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.91 / 5.00 150 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-04-11
Wszystko Ok :)
2024-02-24
Wzorowy kontakt telefoniczny, błyskawiczna wysyłka zamówienia które dostarczono już w kolejnym dniu roboczym. Szczerze polecam kupiłem kiedyś drukarka teraz kupuje tonery. Z pewnością kolejny sprzęt również kupię u Was
pixel