Jak wysłać sprzęt
W trosce o wygodę klienta podajemy informację jak wysłać sprzęt do naprawy gwarancyjnej.
Wysyłka realizowana jest na koszt F.H.U. FIS-KOMP przez firmę kurierską UPS.
W przypadku trudności z wydrukowaniem listu, kuriera można zamówić pod numerem tel. +48 22-534-00-00 podając numer klienta 0V10F7 i rodzaj przesyłki standard.
Adres wysyłki:
Autoryzowany Serwis Canon
F.H.U. FIS-KOMP
Ul. Wolska 84/86
01-141 Warszawa
01-141 Warszawa
UWAGA! Przy naprawach pogwarancyjnych (nie dotyczy napraw realizowanych w ramach gwarancji oraz rękojmi) - w przypadku rezygnacji z naprawy lub braku możliwości naprawy pobieramy opłatę za wycenę techniczną. Wysokość kwoty zależna jest od rodzaju urządzenia i nakładu pracy. O wysokości kwoty klient zostanie uprzednio poinformowany.
Urządzenia wysyłamy w opakowaniu fabrycznym lub zastępczym - zabezpieczone przed uszkodzeniem w czasie transportu. Urządzenie wysyłamy z zainstalowanym kompletem tuszy/tonerów - nawet jeśli są puste.
Do urządzenia dołączamy:
- kartę gwarancyjną EWS prawidłowo wypełnioną
(model urządzenia, nr seryjny, data i pieczęć sprzedawcy) - i lub dowód zakupu urządzenia,
- opis usterki,
- adres zwrotny
- adres e-mail lub nr. tel. do kontaktu.
Urządzenie po naprawie zostanie wysłane do Państwa na wskazany adres na koszt FIS-KOMP a odbierający zobowiązany jest do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń zewnętrznych (np. zerwanych taśm zabezpieczających, zagnieceń itp.) Jeśli zauważą Państwo nieprawidłowości maja Państwo prawo żądać sporządzenia protokółu reklamacji przez przedstawiciela firmy kurierskiej.